Hakan30 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternet nadir kullanmaya bak,pek slow müzik vs dinleme.Sınavın varsa kesinlikle derslerine öynel kız vs rafa kaldır en azından kazanıncaya kadar.Arada bir çık,gez dolaş sinemaya git bir mekanda arkadaşlarınla otur sohbet et.Okumalısın ve bir mesleğin muhakkak olmalı,bir statün olmalı hayatta.Biz ders zamanında gır gır şamata yaptık inan şu an senin durumun tersine yaptıklarımdan acayip zevk alıyordum ama sonuç=pişmanlık.Keşke o yaptıklarımın yerine dört kolla derslerimi sarılsaydım yaş oldu 23 ne iş var ne güç maalesef asıl hayat bundan sonra zor işte.
herkes bunu söylüyor.