AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi çözümü yok zevk alınacak bir hayat değil zaten ne kaldı yaşanılacak uğruna ? boş beleş bir dünya
Böyle düşünmeyin. Herkesin sıkıntısı olur. Dertsiz insan olmaz. Eğer böyle düşünüyorsanız mutlaka bir psikiyatriste görünün derim. Biz de yaşadık zamanında böyle sıkıntılar. Önemli olan sabredip imanını güçlü tutmak. Size de 2 rekat hacet namazı kılıp sıkıntılarınızdan kurtulmak için dua etmenizi öneririm.