arkadaşlar hacet namazı kıldım ilaç gibi geldi duadan sonra ağlıyordum az kalsın o deece. namaza başlamayı düşünüyorum tek aşk,tek muhabbet Allah'a olmalı.
@musevvid kardeşimden ayrıca ALLAH RAZI OLSUN ALLAH NE MURADI VARSA KAVUŞTURSUN.
hic sasırmadım allah daim etsin ins