Anket Hangi tür Sayaç kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 10
Hangi tür Sayaç kullanıyorsunuz?
Akıllı Elektrik Sayacı
%60,00 (6 Oy)
Normal Analog Sayacı
%40,00 (4 Oy)
DiÄŸer (Yorum olarak belirtiniz.
%0 (0 Oy)
  • 13-02-2013, 14:07:47
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar,
    durduk yere 2 yıl olmadan analog sayacım bozulmuş. Sonrasında araştırdım akıllı sayaç diye bir şey buldum sizlerinde görüşünü almak istiyorum. Kullananlar yorumlarını yapabilirlerse memnun kalırım.
  • 13-02-2013, 14:14:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dijital sayaçlar var saat 17-22 arası çok yakan kullanmazsan daha iyi

    bide kartlı sayaçlar var sd karta para yüklüyorsun paran kadar harcıyorsun ondada saat 17-22 arası çok yakıyor

    puant tarifesi diye araştır
  • 13-02-2013, 14:18:22
    #3
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dijital sayaçlar var saat 17-22 arası çok yakan kullanmazsan daha iyi

    bide kartlı sayaçlar var sd karta para yüklüyorsun paran kadar harcıyorsun ondada saat 17-22 arası çok yakıyor

    puant tarifesi diye araştır
    17-22 arası sadece Masaüstü pc ve televizyon kullanılmakta evde. Onun dışında pek bir şey kullanmıyoruz olursa duş için şofben kullanılabilir.

    Araştırdımda şimdi ben normal tarifeyim aylık 80-90-100 bilemedin 120 TL kadar fatura geliyor. 80 den aşağıda fatura göremedim
  • 13-02-2013, 14:21:20
    #4
    kesınlıkle akıllı sayac kullanmamak lazım iş yerimize 140-150 tl elektrık gelıyordu eskı sayacta.geldıler butun bolgenın sayacını degıstırcez dedıler,butun bu bolgedekı sayaclar zorunlu olarak degıstırıldı sımdı 350-400 tl lık kontor yukluyoruz..
  • 13-02-2013, 17:52:35
    #5
    akıllı sayaç nasıl kullanılıyor ?Kontör mü yükleniliyor?
  • 13-02-2013, 19:19:22
    #6
    bizim burda gelip kendileri bir sayaç taktılar parasınıda faturaya ay ay yansıttılar hala onu kullanıyoruz
  • 13-02-2013, 20:03:33
    #7
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akıllı sayaç nasıl kullanılıyor ?Kontör mü yükleniliyor?
    evet kontör yukluyoruz..