Merhaba arkadaÅŸlar,
durduk yere 2 yıl olmadan analog sayacım bozulmuş. Sonrasında araştırdım akıllı sayaç diye bir şey buldum sizlerinde görüşünü almak istiyorum. Kullananlar yorumlarını yapabilirlerse memnun kalırım.
Hangi tür Sayaç kullanıyorsunuz?
Akıllı Elektrik Sayacı
Normal Analog Sayacı
DiÄŸer (Yorum olarak belirtiniz.