Merhaba arkadaşlar,
durduk yere 2 yıl olmadan analog sayacım bozulmuş. Sonrasında araştırdım akıllı sayaç diye bir şey buldum sizlerinde görüşünü almak istiyorum. Kullananlar yorumlarını yapabilirlerse memnun kalırım.