kesınlıkle akıllı sayac kullanmamak lazım iş yerimize 140-150 tl elektrık gelıyordu eskı sayacta.geldıler butun bolgenın sayacını degıstırcez dedıler,butun bu bolgedekı sayaclar zorunlu olarak degıstırıldı sımdı 350-400 tl lık kontor yukluyoruz..