Konu
[Anket] Kullandığınız Elektrik Sayacı Nedir?
13-02-2013, 14:21:20
#4
zulte
kesınlıkle akıllı sayac kullanmamak lazım iş yerimize 140-150 tl elektrık gelıyordu eskı sayacta.geldıler butun bolgenın sayacını degıstırcez dedıler,butun bu bolgedekı sayaclar zorunlu olarak degıstırıldı sımdı 350-400 tl lık kontor yukluyoruz..