Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dijital sayaçlar var saat 17-22 arası çok yakan kullanmazsan daha iyi

bide kartlı sayaçlar var sd karta para yüklüyorsun paran kadar harcıyorsun ondada saat 17-22 arası çok yakıyor

puant tarifesi diye araştır
17-22 arası sadece Masaüstü pc ve televizyon kullanılmakta evde. Onun dışında pek bir şey kullanmıyoruz olursa duş için şofben kullanılabilir.

Araştırdımda şimdi ben normal tarifeyim aylık 80-90-100 bilemedin 120 TL kadar fatura geliyor. 80 den aşağıda fatura göremedim