dijital sayaçlar var saat 17-22 arası çok yakan kullanmazsan daha iyi
bide kartlı sayaçlar var sd karta para yüklüyorsun paran kadar harcıyorsun ondada saat 17-22 arası çok yakıyor
puant tarifesi diye araştır
17-22 arası sadece Masaüstü pc ve televizyon kullanılmakta evde. Onun dışında pek bir şey kullanmıyoruz olursa duş için şofben kullanılabilir.
Araştırdımda şimdi ben normal tarifeyim aylık 80-90-100 bilemedin 120 TL kadar fatura geliyor. 80 den aşağıda fatura göremedim