• 12-02-2013, 17:54:37
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    iPhone 4s cihaz kullanıyorum. Örnek vereyim facebook ve twitter paketim var ancak bu paketleri hattımda TL yüklü olmadığında kullanamıyorum. Müşteri hizmetlerindeki bayan bunun işletim sisteminden kaynaklandığını söyledi. Bunun için ne yapabilirim bilgisi olan var mı?
  • 12-02-2013, 17:59:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İşletim sistemi ile alakası yok operatör kaynaklı hattınızda bilmem kaç kuruş olmazsa paketleriniz kullanılamıyor.
  • 12-02-2013, 18:02:55
    #3
    Elektromanyetik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşletim sistemi ile alakası yok operatör kaynaklı hattınızda bilmem kaç kuruş olmazsa paketleriniz kullanılamıyor.
    Öncelikle cevabınıza teşekkür ederim. Peki sadece Turkcell hatlar için mi geçerli yoksa hattımı taşısam aynı olayı yaşar mıyım?
  • 12-02-2013, 18:35:53
    #4
    lok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle cevabınıza teşekkür ederim. Peki sadece Turkcell hatlar için mi geçerli yoksa hattımı taşısam aynı olayı yaşar mıyım?

    O taşıyacağınız firma ile alakalı.
  • 13-02-2013, 00:28:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    lok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle cevabınıza teşekkür ederim. Peki sadece Turkcell hatlar için mi geçerli yoksa hattımı taşısam aynı olayı yaşar mıyım?
    Ben AVEA da aynı sorunu yaşadım. Sanırım hepsinde var bu.