Merhaba arkadaşlar,
iPhone 4s cihaz kullanıyorum. Örnek vereyim facebook ve twitter paketim var ancak bu paketleri hattımda TL yüklü olmadığında kullanamıyorum. Müşteri hizmetlerindeki bayan bunun işletim sisteminden kaynaklandığını söyledi. Bunun için ne yapabilirim bilgisi olan var mı?
Telefonumla ilgili yaşadığım sorun
4
●291
- 12-02-2013, 17:59:38Üyeliği durdurulduİşletim sistemi ile alakası yok operatör kaynaklı hattınızda bilmem kaç kuruş olmazsa paketleriniz kullanılamıyor.
- 12-02-2013, 18:02:55Öncelikle cevabınıza teşekkür ederim. Peki sadece Turkcell hatlar için mi geçerli yoksa hattımı taşısam aynı olayı yaşar mıyım?Elektromanyetik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2013, 18:35:53lok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O taşıyacağınız firma ile alakalı. - 13-02-2013, 00:28:03Üyeliği durdurulduBen AVEA da aynı sorunu yaşadım. Sanırım hepsinde var bu.lok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle