Merhaba arkadaşlar,
iPhone 4s cihaz kullanıyorum. Örnek vereyim facebook ve twitter paketim var ancak bu paketleri hattımda TL yüklü olmadığında kullanamıyorum. Müşteri hizmetlerindeki bayan bunun işletim sisteminden kaynaklandığını söyledi. Bunun için ne yapabilirim bilgisi olan var mı?