Konu
Telefonumla ilgili yaşadığım sorun
12-02-2013, 17:59:38
#2
Elektromanyetik
Üyeliği durduruldu
İşletim sistemi ile alakası yok operatör kaynaklı hattınızda bilmem kaç kuruş olmazsa paketleriniz kullanılamıyor.