Konu
Telefonumla ilgili yaşadığım sorun
12-02-2013, 18:02:55
#3
lok
Elektromanyetik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşletim sistemi ile alakası yok operatör kaynaklı hattınızda bilmem kaç kuruş olmazsa paketleriniz kullanılamıyor.
Öncelikle cevabınıza teşekkür ederim. Peki sadece Turkcell hatlar için mi geçerli yoksa hattımı taşısam aynı olayı yaşar mıyım?