• 10-02-2013, 22:28:05
    #10
    varda bi hazırlık yok
  • 10-02-2013, 22:28:15
    #11
    Ya çok gereksiz bir gün. Bana şahsen her gün sevgililer günü... Yani öyle bir izlenim var ki "bir şeyler almak zorundasın" havası yaratıyor. Alacak şey bulunmuyor arkadaş! Parasından değil ama alacak şey sorun gerçekten bulunmuyor. Anlaşacaksın kız arkadaşınla ne sen ona, ne o sana almayacak...
  • 10-02-2013, 22:32:25
    #12
    xBurtaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varda bi hazırlık yok
    tanıyamadık hoş geldin foruma
  • 10-02-2013, 22:46:26
    #13
    kız uzakta ya. 4 ay önce cep telefonu almıştım ona daha 8 taksidi var ona saysın işte
    sanırım bu sevgililer gününde ben rahatım ohh..
  • 10-02-2013, 23:28:42
    #14
    Ben arada hediye alıyorum zaten sevgililer gününde de alıcam.
  • 10-02-2013, 23:32:47
    #15
    Üyeliği durduruldu
    günah diyin sıyrılın işin içinden
  • 10-02-2013, 23:36:11
    #16
    Ben eldiven aldım
  • 10-02-2013, 23:51:48
    #17
    keşke olsa da yapsak bizde bi hazırlık
  • 11-02-2013, 00:45:04
    #18
    bende manita yok ama güzel bişi önere bilirim cem yılmazın son gösterisindeki bir yerden alıntı yapabilirisiniz çocuk yapmayı tek denedim olmadı olduda çok yaşamadı baba diyip öldü kısmı var orası süper hediyelik