14 Şubat Sewgililer Gününe Hazırlık Yapıldımı :)
52
●2.338
- 10-02-2013, 22:28:15Ya çok gereksiz bir gün. Bana şahsen her gün sevgililer günü... Yani öyle bir izlenim var ki "bir şeyler almak zorundasın" havası yaratıyor. Alacak şey bulunmuyor arkadaş! Parasından değil ama alacak şey sorun gerçekten bulunmuyor. Anlaşacaksın kız arkadaşınla ne sen ona, ne o sana almayacak...
- 10-02-2013, 22:32:25tanıyamadık hoş geldin forumaxBurtaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2013, 22:46:26kız uzakta ya. 4 ay önce cep telefonu almıştım ona daha 8 taksidi var ona saysın işte

sanırım bu sevgililer gününde ben rahatım ohh.. - 11-02-2013, 00:45:04bende manita yok ama güzel bişi önere bilirim cem yılmazın son gösterisindeki bir yerden alıntı yapabilirisiniz çocuk yapmayı tek denedim olmadı olduda çok yaşamadı baba diyip öldü kısmı var orası süper hediyelik