• 10-02-2013, 19:25:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    14 Şubat Sewgililer Günü Yaklaştı. Biz Zavallı Erkekler Bu Kısa Günde Hazırlık Yaptıkmı.

    Hediye ALmaya Parası OLmayan.
    Sewdiği Uzakta OLan.

    Bence İyi Bir Sewgililer Günü Scpriti Hazırlayın..

    Ben Çıkma Teklifimi Böyle Ettim. Çok Hoşuna Gitti.

    R10 EKibine Ve Siz Değerli Üyelere Saygılarımı Sunuyorum.

    Umarım Fikrim Yaramıştır.
  • 10-02-2013, 19:29:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Allah belasını versin bugünün .. Şuan kız arkadaşım var kız hediye bekliyor . Eski sevgilimle konusuyorum bir haftadır iş ilerledi iyice bunada hediye almam gerekiyor . Arabada bir sorun vardı cebimdeki tüm parayı tamirciye verdim bilmiyorum napcam bakalım ...
  • 10-02-2013, 19:43:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Rebelfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah belasını versin bugünün .. Şuan kız arkadaşım var kız hediye bekliyor . Eski sevgilimle konusuyorum bir haftadır iş ilerledi iyice bunada hediye almam gerekiyor . Arabada bir sorun vardı cebimdeki tüm parayı tamirciye verdim bilmiyorum napcam bakalım ...
    Kardeşim. Senin İşin Zor ALLah Yardımcın OLsun..

    Sana Bi Çözüm Yolu Söyleyem.. Şimdi Ayrıl 15 Şubatta Barır
  • 10-02-2013, 19:50:30
    #4
    o gün doğum günüm,hazırlıklar tamamdır
  • 10-02-2013, 20:08:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sevgiliniz var ve hediye almıyorsunuz....Olmayanın halinden anlamazsınız siz kardeşş
  • 10-02-2013, 20:11:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    dünyanın en gereksiz 6. günü
  • 10-02-2013, 20:11:50
    #7
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünyanın en gereksiz 6. günü
    diger 5 gün nedir hocam merak ettim şimdi
  • 10-02-2013, 20:20:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bende Merak Ettim Diyer 5 Günü Hakkatten
  • 10-02-2013, 22:26:16
    #9
    14 şubatta sevgilimden ayırılıp 15 şubatta barışmayı düşünüyorum..