Ya çok gereksiz bir gün. Bana şahsen her gün sevgililer günü... Yani öyle bir izlenim var ki "bir şeyler almak zorundasın" havası yaratıyor. Alacak şey bulunmuyor arkadaş! Parasından değil ama alacak şey sorun gerçekten bulunmuyor. Anlaşacaksın kız arkadaşınla ne sen ona, ne o sana almayacak...