• 01-02-2013, 23:32:16
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 senede 40 tl kazanmak? simit satsan daha iyi olurmus

    bende cok merak ettim calismalarini , görebilirmiyiz bi kac tanesini ?
  • 02-02-2013, 00:28:25
    #20
    Bu arada hocam sen bastan yanlis yapiyorsun
    r10'da kiyasliyorsun herseyi.
    r10 buzdaginin gozuken kismi. Asil gozukmeyen pazar cok buyuk
    r10'da satmaya calisirsan tabi bir yere varamazsin hocam
    Biraz sagda solda cevre yapmaya calis
    He bu arada neden sigortali bir ise girmiyorsunuz..?
  • 02-02-2013, 00:52:28
    #21
    Profesyonel değilseniz hep öyle olur maalesef.
  • 02-02-2013, 05:13:15
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Keşke bi theme forest'e koysaydiniz çalışmalarınızı da, kapışılsaydı.
  • 02-02-2013, 06:12:22
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fiyatı en son 25 liraya kadar da çekmişsin üzüldüm.

  • 02-02-2013, 07:34:02
    #24
    Ben sana is vereceğim pm at iletişim adresini
  • 02-02-2013, 09:40:56
    #25
    Üyeliği durduruldu
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada hocam sen bastan yanlis yapiyorsun
    r10'da kiyasliyorsun herseyi.
    r10 buzdaginin gozuken kismi. Asil gozukmeyen pazar cok buyuk
    r10'da satmaya calisirsan tabi bir yere varamazsin hocam
    Biraz sagda solda cevre yapmaya calis
    He bu arada neden sigortali bir ise girmiyorsunuz..?
    şimdi hocam ben asosyal biriyim ama bu çok sorun değil , asıl sorun baya sessiz biriyim ortama zor uyum sağlıyorum. Ben ortama uyum sağlayana kadar da adamlar afedersiniz ama ağzıma sıçıyor bi aralar bilgisayar tamircisinde işe girdim. Pc tamir etmedim doğru dürüst adamlar bana temizlik bile yaptırdı sonra da 300 lira maaşı dayadılar yani o durumdan sonra da açıkcası gidip bi işe girmek istemiyorum zaten sanayide bi iş yapamam öncelerden bir ameliyat geçirmiştim kolumdan dolayı kist vardı falan işte içini suni kemik ile doldurdular falan falan daha tam olarak kullanamıyorum kolumu yani ağır işler yapamıyorum.
    herneyse öyle yani

    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profesyonel değilseniz hep öyle olur maalesef.
    tam olarak profesyonel değilim. Diyemem zaten öyle bişey de
    profesyonel düzeyinde çalışmalar yapıyorum dedim.
    oda sadece web arayüz alanında.

    WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke bi theme forest'e koysaydiniz çalışmalarınızı da, kapışılsaydı.
    themeforest değilde graphicriver için çalışma hazırladım
    oda 1 ayı geçti bi onlar geri çeviriyo bi ben gönderiyom falan öyle bi durumda yani

    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı en son 25 liraya kadar da çekmişsin üzüldüm.
    hocam zaten kopuş noktası o oldu ya bende


    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sana is vereceğim pm at iletişim adresini
    hocam bu konuyu açmamın sebebi duygusömürgüsü yapmak değil sadece biraz rahatlamak istedim fikir almak istedim bu konuyu hiç açmasaydım sessiz bi şekilde bırakıcaktım grafik işini.

    ama iyi niyetiniz için teşekkürler.



    bu arada bikaç çalışmamı koyayım;

    25Tl lik profesyonel dediğim arayüz
    Envato için hazırladığım ilk tasarım direk ret yedi
    çoook öncelerden kendi blogum için yaptığım tasarım.
    Buda 2. blog tasarımım, renk düzenine dikkat ettiğim ilk tasarım biraz hataları var.
    buda beklemede olan graphicriver çalışmam.
    Arkadaşın forumu için logo çalışmam tek sevdiğim logo

    son olarak da kendi sitem var işte onuda tamamlayamadım ya neyse
    www.gnox.net
  • 02-02-2013, 10:01:01
    #26
    Kurumsal PLUS
    Hocam bence tasarımlar güzel.Pazarlama taktiğinizi gözden geçirin derim gerçi satış konularınızı gözden fazla geçiremedim fakat eksik kaldığınız yer çalışmanın pazarlanması gibi geldi bana.

    Mesela sizin satış yapmak istediğiniz temaların bulunduğu konu sade kalıyor birde diğer arkadaşlara bakın yağlayıp,ballayıp vermişler fırına tasarımları süslemişlerde süslemişler insan o tasarımlara bakarken içi gidiyor

    Sizin tasarımlarınız gayet iyi fakat konuda kendini göstermiyor bence sıkıntı burada

    Süsleyin konuyu donatın gitsin diğerlerinden aşağı kalmayın ozaman alıcıları cezbedersiniz
  • 02-02-2013, 10:26:23
    #27
    Üyeliği durduruldu
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence tasarımlar güzel.Pazarlama taktiğinizi gözden geçirin derim gerçi satış konularınızı gözden fazla geçiremedim fakat eksik kaldığınız yer çalışmanın pazarlanması gibi geldi bana.

    Mesela sizin satış yapmak istediğiniz temaların bulunduğu konu sade kalıyor birde diğer arkadaşlara bakın yağlayıp,ballayıp vermişler fırına tasarımları süslemişlerde süslemişler insan o tasarımlara bakarken içi gidiyor

    Sizin tasarımlarınız gayet iyi fakat konuda kendini göstermiyor bence sıkıntı burada

    Süsleyin konuyu donatın gitsin diğerlerinden aşağı kalmayın ozaman alıcıları cezbedersiniz

    dediğiniz gibi satış konusunu yapamıyorum galiba
    zaten fazla abartmayı sevmiyorum tasarımı koymuşum oraya isteyen gelip alır düşüncesindeyim sürekli.
    ama dediğiniz gibi yapmaya çalışıcam artık.