isyannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !
http://www.youtube.com/watch?v=bYXpOp_W7tQ
bu başına gelenlerin hepsi normal.
akışına bırakıp daha da fazla kendini geliştirirsen herşey daha güzel olur
ama şuan olduğu gibi bırakıp kaçarsan birşey değişmez.
çabam sadece başarısızlık getirdi, ve bırakıyorum
30
●2.101
- 01-02-2013, 16:58:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.normal ya ben bu işlere başladığımda para kazanma amaçlı değil hobi amaçlı başlamıştım ondan dolayı para birden gelmeye başladı. ama durum sizde öyle değil, kendinizi geliştirin bir doygunluk sürecine gelin para da gelicektir.
yalnız benim okudğum bölümle bu işlerin alakası yok. hala ek gelir amaçlı yaptığım şeyler bunlar. demem o dur ki ek gelir için mantıklı bir kapı. ama bir uzun vadede bir çalışma ortamı için ince eleyin sık dokuyun gerçekten zor bir pazar. - 01-02-2013, 17:54:192 yıl az bir süre değil. Hele ki grafik ile uğraşılıyorsa epey yol kat edilmiş demektir. Bunun için bırakmamak lazım. Rakiplerinizi inceleme neler yapıyorlar nasıl müşteri çekiyorlar. Bu olmuyorsa maskot,logo,kartvizit,site tasarım, düğün davetiyesi vs.. çoğaltılaibilir. Bunlardan epey örnek yapıp konu açarsanız iş gelecektir. Yaşınız tam gençlik çağı ani kararlar vermeyin. Emek boşa gitmesin. Nacizane tavsiyem.
- 01-02-2013, 20:17:47Üyeliği durdurulduarakdaşlar bende biliyorum referans olmadan satış olmayacağını referans için 50 tl ye profesyonel arayüz diyerekten bi konu açtım onuda ipleyen olmadı
düşüncem zaten sürekli kendimi geliştirmekti kursa gitmeyi planlıyordum ona göre düzenimi ayarlamaya başlamıştım.
Ama 25 tl ye kadar düşürmeme rağmen profesyonel sayılabilecek bir arayüzü alan olmadı
abi ben onu 25 tl den satamıyorsam yemişim öyle işi , zaten sürekli başarısızlık getirdi bu sanal yinede sabrettim azmettim bişeyler yaptım ama bu olunca ne hevesim kaldı nede başka bişeyim.
ayrıca o beğeni almak için alaycı yorum atan arkadaşlara da buradan söylenemeyecek çok şey geçiriyorum aklımdan haberleri olsun .
Arkadaş şurada sıkıntımızı dile getiriyoruz, daralmışım zaten. Ne mal insanlar var ya, ulan kendi egonuz için gelip burada moral bozuyorsunuz ya neyse. - 01-02-2013, 20:40:24Hocam sanalı bırakarak elinizdeki olanıda çöpe atmış olacaksınız.Bu iş olmadıysa başka yöne dönünGnox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önceki uzun uzadıya yazmış olduğum yorumu okumadınız sanırım yada sarmadı
Biri olmazsa öteki olur
O dalga amaçlı yorum atan arkadaşlarıda fazla takmayın herkes empati kapasitesine sahip değildir
- 01-02-2013, 20:45:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.10 yıldır bu işin içindeyim.
Genel olarak web siteleri ve adsense üzerine çalıştım.
Başarısız olduğum zamanlar çok oldu ilk başladığımda. Ama bırakmadım. Kopmalar yaşadım bazen ama tekrar başladım. Son 3 yıldır çok şükür iyi kazanıyorum. 1-2 elbette az zaman değil ama azimle tuvaletini yapan duvarı deler devam edin
- 01-02-2013, 21:29:07Üyeliği durdurulduhocam şimdi tutacak fikir buldunuz diyelim bunun scripti var ne bileyim reklamı var falan iyi bi bütce olması gerekiyor ki yapılan bir iş tutsun , reklam bu konularda çok önemli yanievileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca zaten pek yapılacak proje kalmadı iyice uçuk şeyler yapmak gerek yani eğlence olacak bir platform olması lazım insanların vakit öldürmesini sağlayacak bir şey olması lazım.
Ama dediklerinizi düşünücem hocam vakit ayırıp yorum yazdığınız için
hocam şimdi para kazanmak için değil desem yalan olur evet para kazanmak için yapıyorum bu işi. onun içinde yaptığım bişey satılmadığında çok büyük bi moral kaybı oluyor benim için , kendimi para kazanmaya değil de iyi bişeyler yapmaya inandırmaya çalıştım ama yapamadım onu bi süre sonra para kazanmak için yapıyorum yine bu işiAlpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani bunun da nedeni yaşım 18 sürekli evdeyim , bi açık lise okuyorum başka yaptığım bişey yok, evin durumu da iyi değil babam zengin değil yani onun için de kendimi suçlu hissediyorum yani tüm gün bilgisayar başında gelmişim 18 yaşına ama bir katkım yok eve yani yediğim yemek bile boğazımdan zor geçiyor o durumdayım yani onun için de para kazanmak için yapıyorum evet yalan söyleyemem yani.
dediklerinizi dikkate alıcam hocam son bir kez daha düşünecem bu gece belki çok erken davranıyom satış yapmak için ama biraz ara vermem lazım gerçekten çok kötü durumdayım moral kalmadı zaten biraz kafamı rahatlatıp geridönüş yapabilirim ama şuan hiç hevesim yok burada satış yapmak içinbilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
envato için yapabilirim birşeyler ama burada insanların tepkileri yaptıkları yapmadıkları şeyler - moral olarak geri dönüyor bana
sanalı bırakmak istemiyorum açıkcası bende yani kaç senemi aldı en çok anladığım iş sanalda tek kalemde silip atılmaz. Atamam da zaten, ama biraz başka yönlere yönelmeyi düşünüyorum öncelerden kafamda ufak tefek projeler vardı onları deniyeyim diyorum hem biraz düşünme şansım olur.evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
desteğiniz için teşekkürler hocam.
biraz ara verelim bakalım sonra duvarı deleriz hocamOzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkese yorumları için teşekkür ediyorum az da olsa moral ve fikir kaynağı oldunuz , @2 gibi güle güle diyerek beğeni beklemediniz. teşekkürler tekrardan
şimdi bu güzel yorum atan arkadaşlara bi güzellik yapıp 1 veya 2 grafik işini ücretsiz yapıcam hem bana referas olur hemde iyiliğinizin karşılığı olur.
isimleri liste yapıcam ve bir süre sonra kendilerine sırayla öm göndericem
- 01-02-2013, 23:06:49Üyeliği durdurulduKardeşim yaptığın çalışmalardan birkaç örnek gönderebilir misin bana?

Önceki uzun uzadıya yazmış olduğum yorumu okumadınız sanırım yada sarmadı
Biri olmazsa öteki olur

anlat anlat bitmez