• 01-02-2013, 16:28:19
    #10
    isyannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !


    http://www.youtube.com/watch?v=bYXpOp_W7tQ


    bu başına gelenlerin hepsi normal.
    akışına bırakıp daha da fazla kendini geliştirirsen herşey daha güzel olur
    ama şuan olduğu gibi bırakıp kaçarsan birşey değişmez.
  • 01-02-2013, 16:58:46
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    normal ya ben bu işlere başladığımda para kazanma amaçlı değil hobi amaçlı başlamıştım ondan dolayı para birden gelmeye başladı. ama durum sizde öyle değil, kendinizi geliştirin bir doygunluk sürecine gelin para da gelicektir.
    yalnız benim okudğum bölümle bu işlerin alakası yok. hala ek gelir amaçlı yaptığım şeyler bunlar. demem o dur ki ek gelir için mantıklı bir kapı. ama bir uzun vadede bir çalışma ortamı için ince eleyin sık dokuyun gerçekten zor bir pazar.
  • 01-02-2013, 17:54:19
    #12
    2 yıl az bir süre değil. Hele ki grafik ile uğraşılıyorsa epey yol kat edilmiş demektir. Bunun için bırakmamak lazım. Rakiplerinizi inceleme neler yapıyorlar nasıl müşteri çekiyorlar. Bu olmuyorsa maskot,logo,kartvizit,site tasarım, düğün davetiyesi vs.. çoğaltılaibilir. Bunlardan epey örnek yapıp konu açarsanız iş gelecektir. Yaşınız tam gençlik çağı ani kararlar vermeyin. Emek boşa gitmesin. Nacizane tavsiyem.
  • 01-02-2013, 18:43:57
    #13
    Hocam ben ilk okul 5'ten beri uğraşıyorum geldim 21 yaşıma daha yeni yeni para kazanmaya başladım.
    Buyur haftaya 6000 TL kursa bayılacağız.
    Bu işler kolay olmuyor ne yazık ki.
  • 01-02-2013, 20:17:47
    #14
    Üyeliği durduruldu
    arakdaşlar bende biliyorum referans olmadan satış olmayacağını referans için 50 tl ye profesyonel arayüz diyerekten bi konu açtım onuda ipleyen olmadı
    düşüncem zaten sürekli kendimi geliştirmekti kursa gitmeyi planlıyordum ona göre düzenimi ayarlamaya başlamıştım.
    Ama 25 tl ye kadar düşürmeme rağmen profesyonel sayılabilecek bir arayüzü alan olmadı
    abi ben onu 25 tl den satamıyorsam yemişim öyle işi , zaten sürekli başarısızlık getirdi bu sanal yinede sabrettim azmettim bişeyler yaptım ama bu olunca ne hevesim kaldı nede başka bişeyim.

    ayrıca o beğeni almak için alaycı yorum atan arkadaşlara da buradan söylenemeyecek çok şey geçiriyorum aklımdan haberleri olsun .
    Arkadaş şurada sıkıntımızı dile getiriyoruz, daralmışım zaten. Ne mal insanlar var ya, ulan kendi egonuz için gelip burada moral bozuyorsunuz ya neyse.
  • 01-02-2013, 20:40:24
    #15
    Kurumsal PLUS
    Gnox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arakdaşlar bende biliyorum referans olmadan satış olmayacağını referans için 50 tl ye profesyonel arayüz diyerekten bi konu açtım onuda ipleyen olmadı
    düşüncem zaten sürekli kendimi geliştirmekti kursa gitmeyi planlıyordum ona göre düzenimi ayarlamaya başlamıştım.
    Ama 25 tl ye kadar düşürmeme rağmen profesyonel sayılabilecek bir arayüzü alan olmadı
    abi ben onu 25 tl den satamıyorsam yemişim öyle işi , zaten sürekli başarısızlık getirdi bu sanal yinede sabrettim azmettim bişeyler yaptım ama bu olunca ne hevesim kaldı nede başka bişeyim.

    ayrıca o beğeni almak için alaycı yorum atan arkadaşlara da buradan söylenemeyecek çok şey geçiriyorum aklımdan haberleri olsun .
    Arkadaş şurada sıkıntımızı dile getiriyoruz, daralmışım zaten. Ne mal insanlar var ya, ulan kendi egonuz için gelip burada moral bozuyorsunuz ya neyse.
    Hocam sanalı bırakarak elinizdeki olanıda çöpe atmış olacaksınız.Bu iş olmadıysa başka yöne dönün Önceki uzun uzadıya yazmış olduğum yorumu okumadınız sanırım yada sarmadı Biri olmazsa öteki olur

    O dalga amaçlı yorum atan arkadaşlarıda fazla takmayın herkes empati kapasitesine sahip değildir
  • 01-02-2013, 20:45:11
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 yıldır bu işin içindeyim.
    Genel olarak web siteleri ve adsense üzerine çalıştım.
    Başarısız olduğum zamanlar çok oldu ilk başladığımda. Ama bırakmadım. Kopmalar yaşadım bazen ama tekrar başladım. Son 3 yıldır çok şükür iyi kazanıyorum. 1-2 elbette az zaman değil ama azimle tuvaletini yapan duvarı deler devam edin
  • 01-02-2013, 21:29:07
    #17
    Üyeliği durduruldu
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bütçeden çok proje fikriniz işe yararmı önemli olan bu.İnternette denk gelirsiniz adam proje geliştirecektir konu açmıştır bu tutar mı der yada facebook gibi sosyal ağ açmak istiyorum vb.

    Hocam öncelikle burada dikkat edeceğiniz önemli nokta bir çok proje geliştirenin yapmış olduğu hata gibi Amerikayı yeniden keşfetmeye mi kalkıcaksınız(örnek olarak facebook gibi sosyal ağ açmak) yoksa yeni bir kıtamı bulacaksınız(alanda ilk olmak).

    Eğer Amerikayı yeniden keşfetmeye kalkacaksanız.Direk sanal alemi bırakmanızı öneririm boşuna çabalarsınız.

    Bir alanda ilk olursanız sizin adınız kalıcı olur bir çok proje geliştirici gibi kayıp gitmezsiniz.

    Facebook`u yazan kişi Mark Zuckerberg facebook`u yazarkende sosya ağlar vardı fakat o var olan sosyal ağlardaki olmayan önemli noktalardan projesini geliştirdi ve tuttu.Projesinin startında bütçesi 1000$dı.O parayıda arkadaşı finanse etmişti.

    Şimdi sizde facebook gibi sosyal ağ geliştirmek isterseniz bütçenizin yüksek olması gerekir,şuanki sosyal ağlarda var olmayan noktaları bulmuş olabilirsiniz ama bu sektöre çok akın edildiği için ne kadar orjinal fikre sahip olursanız olun yüksek bütçeliler sizi ezer.

    Ama proje geliştirdiğiniz alanda başka bir faaliyet gösteren yoksa yani tekseniz çokta yüksek bütçeye sahip olmanıza gerek yok işiniz biraz daha kolaylaşır.

    Ve proje geliştirirken büyük gizlilik içinde yürütün insanlara ben böyle proje geliştiriyorum yada bu projem tutar mı diye sormayın projeniz çalınır.İnsanlara üretmekten çok çalmak daha iyi gelir,kolay gelir.Tutmazsa tutmasın önemli olan siz deneyipte sonucu görmeden sizden önce birisi fikrinizi çalıp internette boy göstermesin.

    Şuan web projesi geliştirmeyi düşünürseniz ihityacınız olan şey bir adet projeye uygun bilgisayar(ki çokta yüksek özellik gerekmez.).Kodlama bilgisi.

    Projeyi hayata geçireceğiniz zaman paraya ihityacınız olur,baktınız maddi durmunuz hiç elvermiyor yani imkansız ozaman projeye ortak alınır yada projeyi düzgün dürüst bir girişimci arkadaşa yüzyüze tanıtarak satarsınız.

    Yeterki tutacak bir fikir olsun para problem olmaz.

    Yazı çok uzun oldu kusura bakmayı bu konuda anlatılacak daha bir dünya şey var anlat anlat bitmez
    hocam şimdi tutacak fikir buldunuz diyelim bunun scripti var ne bileyim reklamı var falan iyi bi bütce olması gerekiyor ki yapılan bir iş tutsun , reklam bu konularda çok önemli yani
    ayrıca zaten pek yapılacak proje kalmadı iyice uçuk şeyler yapmak gerek yani eğlence olacak bir platform olması lazım insanların vakit öldürmesini sağlayacak bir şey olması lazım.
    Ama dediklerinizi düşünücem hocam vakit ayırıp yorum yazdığınız için

    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal ya ben bu işlere başladığımda para kazanma amaçlı değil hobi amaçlı başlamıştım ondan dolayı para birden gelmeye başladı. ama durum sizde öyle değil, kendinizi geliştirin bir doygunluk sürecine gelin para da gelicektir.
    yalnız benim okudğum bölümle bu işlerin alakası yok. hala ek gelir amaçlı yaptığım şeyler bunlar. demem o dur ki ek gelir için mantıklı bir kapı. ama bir uzun vadede bir çalışma ortamı için ince eleyin sık dokuyun gerçekten zor bir pazar.
    hocam şimdi para kazanmak için değil desem yalan olur evet para kazanmak için yapıyorum bu işi. onun içinde yaptığım bişey satılmadığında çok büyük bi moral kaybı oluyor benim için , kendimi para kazanmaya değil de iyi bişeyler yapmaya inandırmaya çalıştım ama yapamadım onu bi süre sonra para kazanmak için yapıyorum yine bu işi
    yani bunun da nedeni yaşım 18 sürekli evdeyim , bi açık lise okuyorum başka yaptığım bişey yok, evin durumu da iyi değil babam zengin değil yani onun için de kendimi suçlu hissediyorum yani tüm gün bilgisayar başında gelmişim 18 yaşına ama bir katkım yok eve yani yediğim yemek bile boğazımdan zor geçiyor o durumdayım yani onun için de para kazanmak için yapıyorum evet yalan söyleyemem yani.

    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl az bir süre değil. Hele ki grafik ile uğraşılıyorsa epey yol kat edilmiş demektir. Bunun için bırakmamak lazım. Rakiplerinizi inceleme neler yapıyorlar nasıl müşteri çekiyorlar. Bu olmuyorsa maskot,logo,kartvizit,site tasarım, düğün davetiyesi vs.. çoğaltılaibilir. Bunlardan epey örnek yapıp konu açarsanız iş gelecektir. Yaşınız tam gençlik çağı ani kararlar vermeyin. Emek boşa gitmesin. Nacizane tavsiyem.
    dediklerinizi dikkate alıcam hocam son bir kez daha düşünecem bu gece belki çok erken davranıyom satış yapmak için ama biraz ara vermem lazım gerçekten çok kötü durumdayım moral kalmadı zaten biraz kafamı rahatlatıp geridönüş yapabilirim ama şuan hiç hevesim yok burada satış yapmak için
    envato için yapabilirim birşeyler ama burada insanların tepkileri yaptıkları yapmadıkları şeyler - moral olarak geri dönüyor bana

    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sanalı bırakarak elinizdeki olanıda çöpe atmış olacaksınız.Bu iş olmadıysa başka yöne dönün Önceki uzun uzadıya yazmış olduğum yorumu okumadınız sanırım yada sarmadı Biri olmazsa öteki olur

    O dalga amaçlı yorum atan arkadaşlarıda fazla takmayın herkes empati kapasitesine sahip değildir
    sanalı bırakmak istemiyorum açıkcası bende yani kaç senemi aldı en çok anladığım iş sanalda tek kalemde silip atılmaz. Atamam da zaten, ama biraz başka yönlere yönelmeyi düşünüyorum öncelerden kafamda ufak tefek projeler vardı onları deniyeyim diyorum hem biraz düşünme şansım olur.
    desteğiniz için teşekkürler hocam.

    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yıldır bu işin içindeyim.
    Genel olarak web siteleri ve adsense üzerine çalıştım.
    Başarısız olduğum zamanlar çok oldu ilk başladığımda. Ama bırakmadım. Kopmalar yaşadım bazen ama tekrar başladım. Son 3 yıldır çok şükür iyi kazanıyorum. 1-2 elbette az zaman değil ama azimle tuvaletini yapan duvarı deler devam edin
    biraz ara verelim bakalım sonra duvarı deleriz hocam


    herkese yorumları için teşekkür ediyorum az da olsa moral ve fikir kaynağı oldunuz , @2 gibi güle güle diyerek beğeni beklemediniz. teşekkürler tekrardan
    şimdi bu güzel yorum atan arkadaşlara bi güzellik yapıp 1 veya 2 grafik işini ücretsiz yapıcam hem bana referas olur hemde iyiliğinizin karşılığı olur.
    isimleri liste yapıcam ve bir süre sonra kendilerine sırayla öm göndericem
  • 01-02-2013, 23:06:49
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Kardeşim yaptığın çalışmalardan birkaç örnek gönderebilir misin bana?