2 yıl az bir süre değil. Hele ki grafik ile uğraşılıyorsa epey yol kat edilmiş demektir. Bunun için bırakmamak lazım. Rakiplerinizi inceleme neler yapıyorlar nasıl müşteri çekiyorlar. Bu olmuyorsa maskot,logo,kartvizit,site tasarım, düğün davetiyesi vs.. çoğaltılaibilir. Bunlardan epey örnek yapıp konu açarsanız iş gelecektir. Yaşınız tam gençlik çağı ani kararlar vermeyin. Emek boşa gitmesin. Nacizane tavsiyem.