evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence tasarımlar güzel.Pazarlama taktiğinizi gözden geçirin derim gerçi satış konularınızı gözden fazla geçiremedim fakat eksik kaldığınız yer çalışmanın pazarlanması gibi geldi bana.

Mesela sizin satış yapmak istediğiniz temaların bulunduğu konu sade kalıyor birde diğer arkadaşlara bakın yağlayıp,ballayıp vermişler fırına tasarımları süslemişlerde süslemişler insan o tasarımlara bakarken içi gidiyor

Sizin tasarımlarınız gayet iyi fakat konuda kendini göstermiyor bence sıkıntı burada

Süsleyin konuyu donatın gitsin diğerlerinden aşağı kalmayın ozaman alıcıları cezbedersiniz

dediğiniz gibi satış konusunu yapamıyorum galiba
zaten fazla abartmayı sevmiyorum tasarımı koymuşum oraya isteyen gelip alır düşüncesindeyim sürekli.
ama dediğiniz gibi yapmaya çalışıcam artık.