utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada hocam sen bastan yanlis yapiyorsun
r10'da kiyasliyorsun herseyi.
r10 buzdaginin gozuken kismi. Asil gozukmeyen pazar cok buyuk
r10'da satmaya calisirsan tabi bir yere varamazsin hocam
Biraz sagda solda cevre yapmaya calis
He bu arada neden sigortali bir ise girmiyorsunuz..?
şimdi hocam ben asosyal biriyim ama bu çok sorun değil , asıl sorun baya sessiz biriyim ortama zor uyum sağlıyorum. Ben ortama uyum sağlayana kadar da adamlar afedersiniz ama ağzıma sıçıyor bi aralar bilgisayar tamircisinde işe girdim. Pc tamir etmedim doğru dürüst adamlar bana temizlik bile yaptırdı sonra da 300 lira maaşı dayadılar yani o durumdan sonra da açıkcası gidip bi işe girmek istemiyorum zaten sanayide bi iş yapamam öncelerden bir ameliyat geçirmiştim kolumdan dolayı kist vardı falan işte içini suni kemik ile doldurdular falan falan daha tam olarak kullanamıyorum kolumu yani ağır işler yapamıyorum.
herneyse öyle yani

ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profesyonel değilseniz hep öyle olur maalesef.
tam olarak profesyonel değilim. Diyemem zaten öyle bişey de
profesyonel düzeyinde çalışmalar yapıyorum dedim.
oda sadece web arayüz alanında.

WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke bi theme forest'e koysaydiniz çalışmalarınızı da, kapışılsaydı.
themeforest değilde graphicriver için çalışma hazırladım
oda 1 ayı geçti bi onlar geri çeviriyo bi ben gönderiyom falan öyle bi durumda yani

SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatı en son 25 liraya kadar da çekmişsin üzüldüm.
hocam zaten kopuş noktası o oldu ya bende


SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sana is vereceğim pm at iletişim adresini
hocam bu konuyu açmamın sebebi duygusömürgüsü yapmak değil sadece biraz rahatlamak istedim fikir almak istedim bu konuyu hiç açmasaydım sessiz bi şekilde bırakıcaktım grafik işini.

ama iyi niyetiniz için teşekkürler.



bu arada bikaç çalışmamı koyayım;

25Tl lik profesyonel dediğim arayüz
Envato için hazırladığım ilk tasarım direk ret yedi
çoook öncelerden kendi blogum için yaptığım tasarım.
Buda 2. blog tasarımım, renk düzenine dikkat ettiğim ilk tasarım biraz hataları var.
buda beklemede olan graphicriver çalışmam.
Arkadaşın forumu için logo çalışmam tek sevdiğim logo

son olarak da kendi sitem var işte onuda tamamlayamadım ya neyse
www.gnox.net