@turkstar
Artık her sabah bir bardak süt + vitamin hapları ile işimizi göreceğiz. Diğerlerini özellikle et ve balık türlerinden nefret ederim başka bir çözüm bulmak lazım..
Odaklanma problemi yada unutkanlık yaşayan varmı ?
26
●6.182
- 28-01-2013, 12:01:09
- 28-01-2013, 12:09:37bende de odaklanma gozde bulanık gorme bas agrısı son bır aydır yukselıse gectı. Proteın vıtamın konusunda ben yeterınce hatta fazlalıkla beslenıyorum gunde yaklasık 250 gram proteın tuketıyorum spor yaptıgım ıcın.
Bılgısayara bakarken gozluk kullanıcam artık asırı bakmadan dolayı gozler bulanıkda goruyor ardından bas agrısı. - 28-01-2013, 12:23:33şef bu belirtilerin çoğu var bende aşırı sinirli bir insanım unutkanım kafam sürekli karışık bir halde bu işni içinden çıkamıyorum son 1 yıldır böyleyim iğne ve bilimum cisimlere karşı fobim var kan testide yaptıramıyorum ne yapıcam yardım edinJustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2013, 12:26:40seve seve yaptıracaksın bunun ötesi berisi yokWatchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2013, 12:31:11hayatımda hiç yaptırmadım yaptırmayıda düşünmüyorum çiğlide sağlık ocağında şişman bir ablar vardı ilk okulda onun aşı yapması üzerine ben artık şu iğne işlerinden korkar oldum benim kesin bir rahatsızlığım var test gerekiyor ama hastaneye girince bile elim ayağım titriyorJustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2013, 12:36:05@Watchmen35
Geçmiş olsun kardeşim. Bende iğneyi sevmem ama en etkili yöntemdir. Zaten tutup'da her gün iğne yapmazlar. Protein ilaçları felan yazarlar... - 28-01-2013, 12:40:40Teşekkür ederim iğnesinde değilimde şu kan aldırma işine hiç ısınamadım hiç aldırmadım gerçi iğneden değilde şu kan aldırma işinden tiksiniyorum düşünmek bile başımı döndürüyormersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2013, 12:41:37bakmıyacaksın alınırken.Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi soktu iğneyi hissetmedim diyebilirim.