• 28-01-2013, 12:01:09
    #10
    @turkstar

    Artık her sabah bir bardak süt + vitamin hapları ile işimizi göreceğiz. Diğerlerini özellikle et ve balık türlerinden nefret ederim başka bir çözüm bulmak lazım..
  • 28-01-2013, 12:09:37
    #11
    bende de odaklanma gozde bulanık gorme bas agrısı son bır aydır yukselıse gectı. Proteın vıtamın konusunda ben yeterınce hatta fazlalıkla beslenıyorum gunde yaklasık 250 gram proteın tuketıyorum spor yaptıgım ıcın.

    Bılgısayara bakarken gozluk kullanıcam artık asırı bakmadan dolayı gozler bulanıkda goruyor ardından bas agrısı.
  • 28-01-2013, 12:23:33
    #12
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar konu ciddidir aşağıya yazdıklarımdan birkaçının belirtisi varsa sizde iyi bir yerde test yaptırıp tedavinize başlayın.

    B12 Eksikliği Belirtileri

    • Yorgunluk *****

    • Çarpıntı

    • Nefes darlığı ******

    • Baş ağrısı *****

    • Ağrılı ve kırmızı bir dil ******

    • Bulanık görüş

    • Kilo kaybı ********

    • Sinirsel problemler ******

    • Unutkanlık *****

    • Kulak çınlaması

    • El ve ayakta karıncalanma

    • Ağız içinde aft denilen ağrılı ülserler görülür. *******

    • Kanda bilirubin adlı kimyasalın birikmesiyle oluşan sarılığa bağlı olarak ciltte sararma görülebilir. ******

    • Pernisiyöz anemi hastalarında genellikle erken saç ağarması görülür. **** Yine pernisiyöz anemisi olanlarda vitiligo oluşabilir.

    •Kasların zayıflığı,

    •Sersemleme, ******

    •Baldırlarda hassasiyet ve

    •Zihin karışıklığı ***********

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:08:52 -->-> Daha önceki mesaj 11:07:56 --



    320 iyi gibi fakat tüm değerlerin kontrol edilmesi gerekir alt sınır referans aralığını tam hatirlamiyorum ama sizin değer iyi gibi.
    şef bu belirtilerin çoğu var bende aşırı sinirli bir insanım unutkanım kafam sürekli karışık bir halde bu işni içinden çıkamıyorum son 1 yıldır böyleyim iğne ve bilimum cisimlere karşı fobim var kan testide yaptıramıyorum ne yapıcam yardım edin
  • 28-01-2013, 12:26:40
    #13
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şef bu belirtilerin çoğu var bende aşırı sinirli bir insanım unutkanım kafam sürekli karışık bir halde bu işni içinden çıkamıyorum son 1 yıldır böyleyim iğne ve bilimum cisimlere karşı fobim var kan testide yaptıramıyorum ne yapıcam yardım edin
    seve seve yaptıracaksın bunun ötesi berisi yok
  • 28-01-2013, 12:31:11
    #14
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seve seve yaptıracaksın bunun ötesi berisi yok
    hayatımda hiç yaptırmadım yaptırmayıda düşünmüyorum çiğlide sağlık ocağında şişman bir ablar vardı ilk okulda onun aşı yapması üzerine ben artık şu iğne işlerinden korkar oldum benim kesin bir rahatsızlığım var test gerekiyor ama hastaneye girince bile elim ayağım titriyor
  • 28-01-2013, 12:36:05
    #15
    @Watchmen35

    Geçmiş olsun kardeşim. Bende iğneyi sevmem ama en etkili yöntemdir. Zaten tutup'da her gün iğne yapmazlar. Protein ilaçları felan yazarlar...
  • 28-01-2013, 12:40:40
    #16
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Watchmen35

    Geçmiş olsun kardeşim. Bende iğneyi sevmem ama en etkili yöntemdir. Zaten tutup'da her gün iğne yapmazlar. Protein ilaçları felan yazarlar...
    Teşekkür ederim iğnesinde değilimde şu kan aldırma işine hiç ısınamadım hiç aldırmadım gerçi iğneden değilde şu kan aldırma işinden tiksiniyorum düşünmek bile başımı döndürüyor
  • 28-01-2013, 12:41:37
    #17
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim iğnesinde değilimde şu kan aldırma işine hiç ısınamadım hiç aldırmadım gerçi iğneden değilde şu kan aldırma işinden tiksiniyorum düşünmek bile başımı döndürüyor
    bakmıyacaksın alınırken.
  • 28-01-2013, 12:45:40
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Ben kan verirken, kan alan abladan biraz korkmuştum Bi soktu iğneyi hissetmedim diyebilirim.

    İğneden korkmayın, kalçadan yapılan iğneler gibi içinizi bi tuhaf etmiyor