seve seve yaptıracaksın bunun ötesi berisi yok
hayatımda hiç yaptırmadım yaptırmayıda düşünmüyorum çiğlide sağlık ocağında şişman bir ablar vardı ilk okulda onun aşı yapması üzerine ben artık şu iğne işlerinden korkar oldum benim kesin bir rahatsızlığım var test gerekiyor ama hastaneye girince bile elim ayağım titriyor