mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Watchmen35

Geçmiş olsun kardeşim. Bende iğneyi sevmem ama en etkili yöntemdir. Zaten tutup'da her gün iğne yapmazlar. Protein ilaçları felan yazarlar...
Teşekkür ederim iğnesinde değilimde şu kan aldırma işine hiç ısınamadım hiç aldırmadım gerçi iğneden değilde şu kan aldırma işinden tiksiniyorum düşünmek bile başımı döndürüyor