Chemistry adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türk dünyası ortak ordu kuruyor!
22
●1.378
- 26-01-2013, 14:56:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sen olduğunu nereden biliyorsun.Iconium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emin olun ki elimizde nükleer güç olsaydı zaten teknolojidede üstün bir ülke olurdukAlıntı
kötü suriye uçağımızı düşüremezdi
pkk denen illet olmazdı
uluslararası sularda 9 vatandaşımızı o şeref yoksunu israil katledemezdi
amerika avrupa israil iran rusya arasında oyuncak haline dönmezdik
daha neler neler
gerisini biliyorsunuz zaten yazmaya gerek yok - 26-01-2013, 16:24:54Unutmaki Napolyonun Bir Sözü Vardı.Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-Bana Türklerden kurulu bir ordu verin dünyayı rehin alayım.
Burada Çanakkalede Düsmanlar Toplarıyla Tüfekleriyle Gelmişti Ama Çanakkaledeki Mehmetçiğin Yüreği Vardı Ve Geldikleri gibi gittiler.Nükleer Bomba Çokta önemli değil Laz Uşaklar Yaparlar Hemen :P - 26-01-2013, 16:28:16napolyon zamanında top ve tüfek vardı ama taşınması ve kullanması zorduMetin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kılıç ve ok vardı
zaten atamız kanuni mohaçta ne olduğunu gösterdi (aralarında Türk olmayanda vardı onları unutmuyoruz)
şuna inanki Çanakkale çok farklı bir boyuttaydı - 26-01-2013, 18:47:46Haklısınız nükleer bombamız yok, ama nükleer silahları etkisiz hale getirmek için bilim dalı mevcut, çoğu nükleer silahı olmayan ülke bu teknolojiyle savunma sağlıyor. Türkiye'de olduğunu sanmıyorum bizi daha çok uluslar arası anlaşmalardaki ülke olma haklarına güveniyoruz..Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ Rusyada nükleer santrallerin çogu türklerin yoğunlukla yaşadığı yarı özerk bölgelerdedir.