• 26-01-2013, 14:26:16
    #10
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk milletinin elinde nükleer bomba olmadıktan sonra istediği kadar ordu kursun hiç bir işe yaramaz
    Rusya tek başına dünyayı 5 defa işgal edecek kuvvette
    nükleer olmadan olmaz kendimizi kandırmayalım
    sen devletmisin nerden biliyorsun nükleer silahlarımız olmadığını
  • 26-01-2013, 14:56:43
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Iconium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen devletmisin nerden biliyorsun nükleer silahlarımız olmadığını
    Sen olduğunu nereden biliyorsun.
    Alıntı
    aşağıda yazdıklarım siyaset olarak algılansın istemem
    Emin olun ki elimizde nükleer güç olsaydı zaten teknolojidede üstün bir ülke olurduk
    kötü suriye uçağımızı düşüremezdi
    pkk denen illet olmazdı
    uluslararası sularda 9 vatandaşımızı o şeref yoksunu israil katledemezdi
    amerika avrupa israil iran rusya arasında oyuncak haline dönmezdik
    daha neler neler
    gerisini biliyorsunuz zaten yazmaya gerek yok
  • 26-01-2013, 15:30:20
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Harikulâde bir adım bence.
  • 26-01-2013, 16:24:54
    #13
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk milletinin elinde nükleer bomba olmadıktan sonra istediği kadar ordu kursun hiç bir işe yaramaz
    Rusya tek başına dünyayı 5 defa işgal edecek kuvvette
    nükleer olmadan olmaz kendimizi kandırmayalım
    Unutmaki Napolyonun Bir Sözü Vardı.
    -Bana Türklerden kurulu bir ordu verin dünyayı rehin alayım.

    Burada Çanakkalede Düsmanlar Toplarıyla Tüfekleriyle Gelmişti Ama Çanakkaledeki Mehmetçiğin Yüreği Vardı Ve Geldikleri gibi gittiler.Nükleer Bomba Çokta önemli değil Laz Uşaklar Yaparlar Hemen :P
  • 26-01-2013, 16:28:16
    #14
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Unutmaki Napolyonun Bir Sözü Vardı.
    -Bana Türklerden kurulu bir ordu verin dünyayı rehin alayım.

    Burada Çanakkalede Düsmanlar Toplarıyla Tüfekleriyle Gelmişti Ama Çanakkaledeki Mehmetçiğin Yüreği Vardı Ve Geldikleri gibi gittiler.Nükleer Bomba Çokta önemli değil Laz Uşaklar Yaparlar Hemen :P
    napolyon zamanında top ve tüfek vardı ama taşınması ve kullanması zordu
    kılıç ve ok vardı
    zaten atamız kanuni mohaçta ne olduğunu gösterdi (aralarında Türk olmayanda vardı onları unutmuyoruz)

    şuna inanki Çanakkale çok farklı bir boyuttaydı
  • 26-01-2013, 16:52:40
    #15
    evet daha önce de okumuştum bunu sanırım 1-2 ay önce sözcüdeydi yanlış hatırlamıyorsam. çok sevindim. umarım gerçekten amaç budur.
  • 26-01-2013, 18:47:46
    #16
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk milletinin elinde nükleer bomba olmadıktan sonra istediği kadar ordu kursun hiç bir işe yaramaz
    Rusya tek başına dünyayı 5 defa işgal edecek kuvvette
    nükleer olmadan olmaz kendimizi kandırmayalım
    Haklısınız nükleer bombamız yok, ama nükleer silahları etkisiz hale getirmek için bilim dalı mevcut, çoğu nükleer silahı olmayan ülke bu teknolojiyle savunma sağlıyor. Türkiye'de olduğunu sanmıyorum bizi daha çok uluslar arası anlaşmalardaki ülke olma haklarına güveniyoruz..
    + Rusyada nükleer santrallerin çogu türklerin yoğunlukla yaşadığı yarı özerk bölgelerdedir.
  • 26-01-2013, 18:58:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Amerika ne kadar silah verecekmiş detaylar verilmiş mi ?
  • 26-01-2013, 20:49:45
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Emperyalist güçlerin maşası olmaz umarım.