Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Unutmaki Napolyonun Bir Sözü Vardı.
-Bana Türklerden kurulu bir ordu verin dünyayı rehin alayım.

Burada Çanakkalede Düsmanlar Toplarıyla Tüfekleriyle Gelmişti Ama Çanakkaledeki Mehmetçiğin Yüreği Vardı Ve Geldikleri gibi gittiler.Nükleer Bomba Çokta önemli değil Laz Uşaklar Yaparlar Hemen :P
napolyon zamanında top ve tüfek vardı ama taşınması ve kullanması zordu
kılıç ve ok vardı
zaten atamız kanuni mohaçta ne olduğunu gösterdi (aralarında Türk olmayanda vardı onları unutmuyoruz)

şuna inanki Çanakkale çok farklı bir boyuttaydı