Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk milletinin elinde nükleer bomba olmadıktan sonra istediği kadar ordu kursun hiç bir işe yaramaz
Rusya tek başına dünyayı 5 defa işgal edecek kuvvette
nükleer olmadan olmaz kendimizi kandırmayalım
Haklısınız nükleer bombamız yok, ama nükleer silahları etkisiz hale getirmek için bilim dalı mevcut, çoğu nükleer silahı olmayan ülke bu teknolojiyle savunma sağlıyor. Türkiye'de olduğunu sanmıyorum bizi daha çok uluslar arası anlaşmalardaki ülke olma haklarına güveniyoruz..
+ Rusyada nükleer santrallerin çogu türklerin yoğunlukla yaşadığı yarı özerk bölgelerdedir.