sen devletmisin nerden biliyorsun nükleer silahlarımız olmadığını
Sen olduğunu nereden biliyorsun.
Alıntı
aşağıda yazdıklarım siyaset olarak algılansın istemem
Emin olun ki elimizde nükleer güç olsaydı zaten teknolojidede üstün bir ülke olurduk
kötü suriye uçağımızı düşüremezdi
pkk denen illet olmazdı
uluslararası sularda 9 vatandaşımızı o şeref yoksunu israil katledemezdi
amerika avrupa israil iran rusya arasında oyuncak haline dönmezdik
daha neler neler
gerisini biliyorsunuz zaten yazmaya gerek yok