• 19-01-2013, 19:07:12
    #1
    Merhaba,

    Arkadaşlar biri ile görüşüyorum 3-4 gündür. Bisikletine motor takmış. Bende alıcısıyım. Görüştük neyse her şey tamam anlaştık. Sadece 1 prüz kaldı.
    Gönderme prüzü. İzmir / Gaziemir'den İstanbul / Avrupa yakası tarafına nasıl ne şekilde gönderebilir? Kargo kabul edebilir mi? Bisikleti. Etse bile kaç liraya gönderirler ağır bir şey olduğu için 100 lirayı falan bulur diyen kişiler var. Bende otobüs ile konuş otobüsün bagajı boşsa oraya koyar gönderirsin dedim 20-30 lira ateşlersin veya otobüs şöförüne 1-2 paket sigara verirsin dedim.
    Görüşücek işte, bir öneriniz fikriniz var mı?

    Bu işi nasıl en çabuk ve kolay halledebiliriz?
  • 19-01-2013, 19:19:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Arkadaşlar biri ile görüşüyorum 3-4 gündür. Bisikletine motor takmış. Bende alıcısıyım. Görüştük neyse her şey tamam anlaştık. Sadece 1 prüz kaldı.
    Gönderme prüzü. İzmir / Gaziemir'den İstanbul / Avrupa yakası tarafına nasıl ne şekilde gönderebilir? Kargo kabul edebilir mi? Bisikleti. Etse bile kaç liraya gönderirler ağır bir şey olduğu için 100 lirayı falan bulur diyen kişiler var. Bende otobüs ile konuş otobüsün bagajı boşsa oraya koyar gönderirsin dedim 20-30 lira ateşlersin veya otobüs şöförüne 1-2 paket sigara verirsin dedim.
    Görüşücek işte, bir öneriniz fikriniz var mı?

    Bu işi nasıl en çabuk ve kolay halledebiliriz?
    Bizim arkadaş otobüs firmasında calısıyor. Adam kocaman harleyi sokmuş otobüse ama 50 tl fazla almışlar tabi
  • 19-01-2013, 19:22:53
    #3
    HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim arkadaş otobüs firmasında calısıyor. Adam kocaman harleyi sokmuş otobüse ama 50 tl fazla almışlar tabi
    Harley bildiğimiz "google images; harley" yazan motorlardan mı?
    Onu sokturdularsa bisikleti havada karada soktururlar. Bisikleti bezlediklerinde bir sıkıntı olacağını sanmıyorum ama bisiklette motor var tabii atıp kakarlarsa sıkıntı olur. Motoru zarar görebilir diye endişelerim var.

    İzmir - Gaziemir'den - İstanbul - Avrupa'ya gönderebilir mi otobüs firmasında hala çalışıyorsa ona ücret verelim.
  • 19-01-2013, 19:29:53
    #4
    Sanmam atmazlar oyle tabi alacağınız kişide motorun oldugu yeri çıtçıtlı naylon ile falan sarsın biraz otobüse versin,ben plastik tampon ve teker davlumbazı yolladım davlumbaz çok esnekti yani ortadan ikiye kırılmaya meyilli ama birşey olmamış yani iyice tembih ederse verecek kişi birşey olmaz.fiyat olarakda bu 2 sine 20 lira vermiştim.
  • 19-01-2013, 19:33:33
    #5
    SimdiHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanmam atmazlar oyle tabi alacağınız kişide motorun oldugu yeri çıtçıtlı naylon ile falan sarsın biraz otobüse versin,ben plastik tampon ve teker davlumbazı yolladım davlumbaz çok esnekti yani ortadan ikiye kırılmaya meyilli ama birşey olmamış yani iyice tembih ederse verecek kişi birşey olmaz.fiyat olarakda bu 2 sine 20 lira vermiştim.
    Sağ olasın ben arayıp söyliyeceğim birazdan kendisine otobüs firmasıyla görüşünce sorsun muavin ve şöförlere izmir gaziemirden istanbula gelen otobüslere versin bir güzel sarıp sarmalasın tembihlesin bende söylim ona umarım 20-30 lira gibi bir ücret alırlar da zor duruma girmez karşı tarafta.
  • 19-01-2013, 19:36:48
    #6
    Hocam bölgenin otobüs firmalarına bakın.Mesela şöyle örnek vereyim.Kastamonuya ben 1 ev taşıdım.Bildiğin ev.Koltuğu bile otobüs ile taşıdım.Sadece 100 liraya.Ama metro da var kastamonuya, metro da limit var.

    O bölgenin yerel otobüs firmalarıyla, usta nasıl taşırız falan filan diye görüşün.Çözüm bulunur.
  • 19-01-2013, 19:38:06
    #7
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ olasın ben arayıp söyliyeceğim birazdan kendisine otobüs firmasıyla görüşünce sorsun muavin ve şöförlere izmir gaziemirden istanbula gelen otobüslere versin bir güzel sarıp sarmalasın tembihlesin bende söylim ona umarım 20-30 lira gibi bir ücret alırlar da zor duruma girmez karşı tarafta.
    bisiklet çok büyük birşey değil bence,kesinlikle 20 den fazla vermesin adam neden götürmesin ki o götürmezse başkası götürür birsürü otobüs var boş gidene kadar ne kadar verirsen ver alırlar.
  • 19-01-2013, 19:41:43
    #8
    ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bölgenin otobüs firmalarına bakın.Mesela şöyle örnek vereyim.Kastamonuya ben 1 ev taşıdım.Bildiğin ev.Koltuğu bile otobüs ile taşıdım.Sadece 100 liraya.Ama metro da var kastamonuya, metro da limit var.

    O bölgenin yerel otobüs firmalarıyla, usta nasıl taşırız falan filan diye görüşün.Çözüm bulunur.
    Pazartesi günü otobüsçü abiler ile görüşecekmiş. Teşekkürler.

    SimdiHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bisiklet çok büyük birşey değil bence,kesinlikle 20 den fazla vermesin adam neden götürmesin ki o götürmezse başkası götürür birsürü otobüs var boş gidene kadar ne kadar verirsen ver alırlar.
    Aradım az önce bilgi verdim.
    Kendisi pazartesi otobüs terminaline gidip sorup soruşturacak, fiyat falan alacak. Kargoya gidip soracakmış tarttırıp fiyat falan alacak eğer uygun bir şeyse yarı o verecek yarısını ben vereceğim. Kargo olması benim için güzel olur çünkü tüm kargo ofisleri bana çok çok yakın. 2 adım ötemde diyebilirim. Otobüs firmaları pek fazla yakın değil. Otobüse gidip getirmek bisikleti biraz sıkıntı olur açıkcası ama bakalım. Teşekkürler yardımınız için.
  • 19-01-2013, 22:40:56
    #9
    aklınızı bulandırmak istemem ama malın emanet edildiği kişiye dikkat edin. bi arkadaş vardı bu forumda otobüsle kuş yolladığını muavinin yolda sattığını karşı tarafın boş döndüğünü söylemişti. dikkat diyorum sadece..