Sanmam atmazlar oyle tabi alacağınız kişide motorun oldugu yeri çıtçıtlı naylon ile falan sarsın biraz otobüse versin,ben plastik tampon ve teker davlumbazı yolladım davlumbaz çok esnekti yani ortadan ikiye kırılmaya meyilli ama birşey olmamış yani iyice tembih ederse verecek kişi birşey olmaz.fiyat olarakda bu 2 sine 20 lira vermiştim.
Sağ olasın ben arayıp söyliyeceğim birazdan kendisine otobüs firmasıyla görüşünce sorsun muavin ve şöförlere izmir gaziemirden istanbula gelen otobüslere versin bir güzel sarıp sarmalasın tembihlesin bende söylim ona umarım 20-30 lira gibi bir ücret alırlar da zor duruma girmez karşı tarafta.