aklınızı bulandırmak istemem ama malın emanet edildiği kişiye dikkat edin. bi arkadaş vardı bu forumda otobüsle kuş yolladığını muavinin yolda sattığını karşı tarafın boş döndüğünü söylemişti. dikkat diyorum sadece..