Sağ olasın ben arayıp söyliyeceğim birazdan kendisine otobüs firmasıyla görüşünce sorsun muavin ve şöförlere izmir gaziemirden istanbula gelen otobüslere versin bir güzel sarıp sarmalasın tembihlesin bende söylim ona umarım 20-30 lira gibi bir ücret alırlar da zor duruma girmez karşı tarafta.
bisiklet çok büyük birşey değil bence,kesinlikle 20 den fazla vermesin adam neden götürmesin ki o götürmezse başkası götürür birsürü otobüs var boş gidene kadar ne kadar verirsen ver alırlar.