• 16-01-2013, 17:21:00
    #1
    Kurumsal PLUS
    Herkese Merhaba,

    Bugün yapı kredi bankasında bir hesap açtırdım. Oradaki hanımefendiye bir yolunu sormama rağmen hesap işletim ücretinden kaçamayacağımı söyledi.

    Yapı kredi kullanıp hesap işletim ücreti ödemeyen ve bunu nasıl yaptığını anlatabilecek biri var mı acaba?
  • 16-01-2013, 17:35:58
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 adet otomatik ödeme tanımlarsanız mevduat hesabınıza hesap işletim ücreti kesilmez. hoş bende 9 tane fatura var otomatik ödemede garanti bankası buna rağmen 45 tl çekmiş, itiraz ettim 1 hafta sonra yatırdılar geri. burası türkiye..
  • 16-01-2013, 18:02:54
    #3
    TEKADAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 adet otomatik ödeme tanımlarsanız mevduat hesabınıza hesap işletim ücreti kesilmez. hoş bende 9 tane fatura var otomatik ödemede garanti bankası buna rağmen 45 tl çekmiş, itiraz ettim 1 hafta sonra yatırdılar geri. burası türkiye..

    vadesiz var bende 12 tane fatura tanımlı ykb'de fakat çatır çatır yılda 2 defa alıyorlar ücreti.sizdeki adeli hesap mı acaba ?
  • 17-01-2013, 00:27:43
    #4
    Kurumsal PLUS
    Otomatik ödeme işe yaramıyor galiba.
  • 17-01-2013, 00:31:26
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Otomatik ödeme işe yarıyor ama benim bildiğim eft havale ücreti almıyolar öyle.
  • 17-01-2013, 11:16:26
    #6
    FFaruXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vadesiz var bende 12 tane fatura tanımlı ykb'de fakat çatır çatır yılda 2 defa alıyorlar ücreti.sizdeki adeli hesap mı acaba ?
    ykb'yi bilemiyorum. 5 yıldır düzenli olarak garanti kullanıyorum,alınmadı benden hiç.