FFaruXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vadesiz var bende 12 tane fatura tanımlı ykb'de fakat çatır çatır yılda 2 defa alıyorlar ücreti.sizdeki adeli hesap mı acaba ?
ykb'yi bilemiyorum. 5 yıldır düzenli olarak garanti kullanıyorum,alınmadı benden hiç.