Herkese Merhaba,
Bugün yapı kredi bankasında bir hesap açtırdım. Oradaki hanımefendiye bir yolunu sormama rağmen hesap işletim ücretinden kaçamayacağımı söyledi.
Yapı kredi kullanıp hesap işletim ücreti ödemeyen ve bunu nasıl yaptığını anlatabilecek biri var mı acaba?