2 adet otomatik ödeme tanımlarsanız mevduat hesabınıza hesap işletim ücreti kesilmez. hoş bende 9 tane fatura var otomatik ödemede garanti bankası buna rağmen 45 tl çekmiş, itiraz ettim 1 hafta sonra yatırdılar geri. burası türkiye..
vadesiz var bende 12 tane fatura tanımlı ykb'de fakat çatır çatır yılda 2 defa alıyorlar ücreti.sizdeki adeli hesap mı acaba ?