• 15-01-2013, 10:10:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Dün taksiye bindim okuldan eve. Normalde 25, taş çatlasa 30küsür tl tutan mesafe için 60tl ödedim. Hemen hemen önceki verdiğimin iki katı, üstelik ilk gelişim de değil birçok kez geldim bu yere taksiyle.

    Adamın durağını, plakasını felan aldım. Acaba taksilere zam mı geldi yoksa abimizin taksimetresi mi bozuk?(!)
  • 15-01-2013, 10:13:15
    #2
    Açış 2.70 tl olması lazım oraya baktınız mı ?
  • 15-01-2013, 13:43:27
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ANumanSaglam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Dün taksiye bindim okuldan eve. Normalde 25, taş çatlasa 30küsür tl tutan mesafe için 60tl ödedim. Hemen hemen önceki verdiğimin iki katı, üstelik ilk gelişim de değil birçok kez geldim bu yere taksiyle.

    Adamın durağını, plakasını felan aldım. Acaba taksilere zam mı geldi yoksa abimizin taksimetresi mi bozuk?(!)
    Zam geldiğini zannetmiyorum, her gün kullandığım güzergaha geçen haftada 14-16 TL verirken dün de 15 TL verdim. Mutlaka bildirin, 444 15 23 numarası vardı bir ara burayı deneyin.
  • 15-01-2013, 15:04:26
    #4
    ANumanSaglam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Dün taksiye bindim okuldan eve. Normalde 25, taş çatlasa 30küsür tl tutan mesafe için 60tl ödedim. Hemen hemen önceki verdiğimin iki katı, üstelik ilk gelişim de değil birçok kez geldim bu yere taksiyle.

    Adamın durağını, plakasını felan aldım. Acaba taksilere zam mı geldi yoksa abimizin taksimetresi mi bozuk?(!)
    aksam veya gece bindeysen normel onun dısında trafik felan varsa gerçi 2 katı odemisin 60 tlye izmirden istanbula gidip gelirsin Otobüsle
  • 15-01-2013, 19:17:57
    #5
    Arkadaşlar teşekkkür ederim...

    Bugün bağlı olduğu durağa gittim. Konuştum. Çakal "Senden önce taksimetre açıkmış, kapatmayı unutmuşum sen bindiğinde zaten 20-25tl'miş demekki." dedi. Paramı aldım.

    İlginize teşekkürler.
  • 15-01-2013, 19:28:04
    #6
    Dua et dayak yememissin : )
  • 15-01-2013, 19:28:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Zam gelse bile %100 zam gelmez Sen %100 kazıklanmışsın %100 fark ödemişsin daha neyin zamından bahsediyorsun Zam gelse 75 kuruş veya 1 lira gelir açılışa ama sen baya ödemişssin
  • 15-01-2013, 20:06:03
    #8
    Yaklaşık 30 yıllık baba mesleği. Sizi acayip keklemişler. Hırsız taksi metreye binmişsiniz.

    Taksi metre nasıldı? Mavi ve normal bildiğimiz taksi metre gibi değil yeni model miydi yoksa aynalı taksi metremiydi ?

    Yol üzerinde sürekli şerit değiştirdi mi? Sellektör yaktımı? Kornaya bastı mı?
    Çok fren yaptı mı? Çok hızlı gitti mi? Çok vites değiştirdi mi?

    Günümüzde hırsız taksi metreleri var maalesef. Kornaya bastıkça tak tak atan cinsten. Bunu çeşitli şekillere bağlayarak yapan kişilerde var maalesef. Ancak yolu biliyorsanız aynı yoldan değil farklı yollardan götürdüyse normal yazmıştır.

    Açılış fiyatına baktın mı? Şuanlık zam yok, eğer zam gelirse günlük yövmiye artacaktır 10 kuruş zam geliyor 5 tl taksi yövmiyesi artıyor ayıptır günahtır zaten mazottu, yövmiyeydi, yıkama parasıydı vere vere bir hal olduk...

    --

    edit; açılış fiyatına baktın mı? sorusu diğer önceki cevap ile tutmaktadır. açılış fiyatını eklemiş size o halde mesajınızı yeni gördüm. geçmiş olsun.