Arkadaşlar teşekkkür ederim...

Bugün bağlı olduğu durağa gittim. Konuştum. Çakal "Senden önce taksimetre açıkmış, kapatmayı unutmuşum sen bindiğinde zaten 20-25tl'miş demekki." dedi. Paramı aldım.

İlginize teşekkürler.