ANumanSaglam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,

Dün taksiye bindim okuldan eve. Normalde 25, taş çatlasa 30küsür tl tutan mesafe için 60tl ödedim. Hemen hemen önceki verdiğimin iki katı, üstelik ilk gelişim de değil birçok kez geldim bu yere taksiyle.

Adamın durağını, plakasını felan aldım. Acaba taksilere zam mı geldi yoksa abimizin taksimetresi mi bozuk?(!)
aksam veya gece bindeysen normel onun dısında trafik felan varsa gerçi 2 katı odemisin 60 tlye izmirden istanbula gidip gelirsin Otobüsle