ANumanSaglam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,

Dün taksiye bindim okuldan eve. Normalde 25, taş çatlasa 30küsür tl tutan mesafe için 60tl ödedim. Hemen hemen önceki verdiğimin iki katı, üstelik ilk gelişim de değil birçok kez geldim bu yere taksiyle.

Adamın durağını, plakasını felan aldım. Acaba taksilere zam mı geldi yoksa abimizin taksimetresi mi bozuk?(!)
Zam geldiğini zannetmiyorum, her gün kullandığım güzergaha geçen haftada 14-16 TL verirken dün de 15 TL verdim. Mutlaka bildirin, 444 15 23 numarası vardı bir ara burayı deneyin.