• 15-01-2013, 01:03:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 yıldır kullanıyorum limit 500tl pc alacağım için 1500tl olmasını istedim ama artarmı sizce?
  • 15-01-2013, 01:05:37
    #2
    ben 500 iken 1000 talep etmiştim 800 yapmışlardı hocam o konuda esnek bir durum söz konusu tahminim limitinizin 2 katından daha fazlasını tek artırımda alamayacağınız fakat yinede denemeniz gerekir
  • 15-01-2013, 01:08:55
    #3
    solesman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 500 iken 1000 talep etmiştim 800 yapmışlardı hocam o konuda esnek bir durum söz konusu tahminim limitinizin 2 katından daha fazlasını tek artırımda alamayacağınız fakat yinede denemeniz gerekir
    pazar akşamı talebi iletmiştim hala değişiklik yok. bi referans kodu verdi ama işbankın internet sitesinde bakacak yer bulamadım mail falanda gelmedi
  • 15-01-2013, 01:11:24
    #4
    o zaman red yemiş hocam en geç ertesi iş günü sonuçlanıyor ben hafta içi mesai saatleri içinde talep etmiştim 30 dk içinde onay almıştı bir kez onay almadığıda oldu o durumda herhangi bir cevap gelmiyor sadece limit artmamış oluyor.
  • 15-01-2013, 01:19:09
    #5
    solesman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman red yemiş hocam en geç ertesi iş günü sonuçlanıyor ben hafta içi mesai saatleri içinde talep etmiştim 30 dk içinde onay almıştı bir kez onay almadığıda oldu o durumda herhangi bir cevap gelmiyor sadece limit artmamış oluyor.
    ciddimi. şikayetvara yazsam sonuç değişirmi
  • 15-01-2013, 01:20:41
    #6
    teknomaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ciddimi. şikayetvara yazsam sonuç değişirmi
    sanmıyorum hocam banka politikası filan saçmalarlar yine sürekli asgari filan ödediyseniz 1 senedir o yüzden arttırmamış olabilir
  • 15-01-2013, 01:28:31
    #7
    2 yıldır düzenli olarak kullanıyorum geçenlerde 5-6 kez talepte bulundum 800tl yapmışlar bir kezde bankaya gidip 750 tl olmasını istemiştim.

    Başka bankalar arıyordum card finansda 500tlden 750tlye çıkartabildim elde ne var sonuç sıfır kartlar yine dolu
  • 15-01-2013, 01:37:45
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hazır konusu açılmışken bende sorayım Anadolu Üni. açık öğretim de okuyorum 200 - 300 TL limitli kredi kartı alabileceğim bir banka var mı bildiğiniz İş Bankası hariç ? İş bankası veriyor diye biliyorum da herhangi farklı bir banka da veriyor mu diye merak ediyorum.
  • 15-01-2013, 01:45:17
    #9
    Galiba en yüksek bana ait şuan ki limitim 10.000 tl