• 15-01-2013, 01:47:43
    #10
    GelecekZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba en yüksek bana ait şuan ki limitim 10.000 tl
    hala daha kartınız işte üniversitelimi acaba ?
  • 15-01-2013, 01:52:34
    #11
    üstünde öyle yazıyor iş'te üniversiteli. yalnız benim bankada teminat mektuplarım var birde yakın bir akrabam bankada üst düzey. onlarında etkisi olmuş olabilir.

    bu arada ögrencide değilim çokdan bıraktım okulu kart çalışıyor hatta agzına kadar da dolu
  • 15-01-2013, 01:53:27
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    solesman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanmıyorum hocam banka politikası filan saçmalarlar yine sürekli asgari filan ödediyseniz 1 senedir o yüzden arttırmamış olabilir
    1 senedır kullanıyorum tastamam ödedim hep. Anlaşılan bunlardan hayır gelmeyecek mecbur paranın birikmesini bekleyip peşin alıcam sanırım.
  • 15-01-2013, 01:58:40
    #13
    teknomaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 senedır kullanıyorum tastamam ödedim hep. Anlaşılan bunlardan hayır gelmeyecek mecbur paranın birikmesini bekleyip peşin alıcam sanırım.
    hsbc denediniz mi ?

    bu banka anında 1000 liralık kredi çıkartıyor bastırırsan 2000 de alabilirsin
  • 15-01-2013, 09:21:11
    #14
    1.yıl doldu talepte bulundum 750 tl istedim 800 verdiler
  • 15-01-2013, 09:25:03
    #15
    Üyeliği durduruldu
    10 defa ıstedım gene aynı lımıt
  • 15-01-2013, 16:00:24
    #16
    Şimdi tekrar talepte bulunacağım. Vazgeçmek yok
  • 15-01-2013, 18:36:58
    #17
    benimde 500 dü talepte bulumuştum 1000 yaptılar. şimdi 2000 için talepte bulundum bakalım ne olacak
  • 15-01-2013, 18:42:06
    #18
    Hocam şu anda benimde limitim 2250, kart ödemelerinize bakıyor O biraz sanırım.. Birde benim limit artışları sürekli yakıt alırken olurken. Limit yokken bir kere denedim geçmeyi telefon geldi hemen bankadan arttırmak istiyorsanız suna basın diye o şekilde oldu. 1000 1500 2250 şeklinde arttı.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi