sanmıyorum hocam banka politikası filan saçmalarlar yine

sürekli asgari filan ödediyseniz 1 senedir o yüzden arttırmamış olabilir
1 senedır kullanıyorum tastamam ödedim hep. Anlaşılan bunlardan hayır gelmeyecek mecbur paranın birikmesini bekleyip peşin alıcam sanırım.