solesman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanmıyorum hocam banka politikası filan saçmalarlar yine sürekli asgari filan ödediyseniz 1 senedir o yüzden arttırmamış olabilir
1 senedır kullanıyorum tastamam ödedim hep. Anlaşılan bunlardan hayır gelmeyecek mecbur paranın birikmesini bekleyip peşin alıcam sanırım.