Konu
İşte Üniversiteli kart kullanıpta limit arttıma talebinde bulunan?
15-01-2013, 01:20:41
#6
solesman
teknomaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ciddimi. şikayetvara yazsam sonuç değişirmi
sanmıyorum hocam banka politikası filan saçmalarlar yine
sürekli asgari filan ödediyseniz 1 senedir o yüzden arttırmamış olabilir