teknomaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ciddimi. şikayetvara yazsam sonuç değişirmi
sanmıyorum hocam banka politikası filan saçmalarlar yine sürekli asgari filan ödediyseniz 1 senedir o yüzden arttırmamış olabilir