o zaman red yemiş hocam en geç ertesi iş günü sonuçlanıyor ben hafta içi mesai saatleri içinde talep etmiştim 30 dk içinde onay almıştı bir kez onay almadığıda oldu o durumda herhangi bir cevap gelmiyor sadece limit artmamış oluyor.
ciddimi. şikayetvara yazsam sonuç değişirmi