MSNin kapanacağı tarih belli oldu
29
●1.924
- 09-01-2013, 22:06:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Takdir ettim sizi mesajı okumadan yorum yapmışsınız.BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk mesajı yeniden okuyun bakın orada ne diyor.
Alıntı - 09-01-2013, 22:22:34Yılların programı. Bence kullanıcılar da insafsız. Facebook çıkınca herkes rahatlıkla "kapansın tabi" gibi mesajlar atıyor. Bu program facebook yokken size çok yardımı dokundu. Hani parayı bulunca insan babasını bile tanımıyor ya onun gibi bir durum var ortada. Bence kapanmasın çok ekmek yedim o program sayesinde.
- 09-01-2013, 22:28:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Windows Live Messenger hala indirilebiliyor.
2009 sürümü için : http://g.live.com/1rewlive3/TR/wlsetup-all.exe
2011 sürümü için : http://g.live.com/1rewlive4-all/tr/wlsetup-all.exe
2012 sürümü için : http://g.live.com/1rewlive5-all/tr/wlsetup-all.exe - 09-01-2013, 22:37:23Üyeliği durduruldukonu içeriğiyle alakalı yorum yapmadım zatenSeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MSNin kapanacağı tarih belli oldu demek msn kapanacak demek
başlık yanıltıcı kendinde biliyorsun - 09-01-2013, 22:39:28Şimdi oldu. Haklısınız ben haber sitesinden direk olarak kopyaladıgım için öyle oldu.BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle