• 09-01-2013, 17:56:22
    #10
    arkadaş ben 1 aya yakın skype kullandım , msn ındıremedım diye . resmen lanet okudum skype kadar gereksiz bir program görmedim hayatımda , hem kullanışlı değil hemde bazı msn özelliklerini görmüyor . şimdi tekrar gezginlre gibi websitelerinden msneyi indirdim .
  • 09-01-2013, 18:14:30
    #11
    Skype da nasıl msn kişilerini ekleriz.Örneğin hotmail.com uzantılı bir maili nasıl skype a ekleriz bilen var mı
  • 09-01-2013, 20:11:58
    #12
    skypden msn girenler gördüm demek ondanmış
  • 09-01-2013, 20:29:30
    #13
    Üyeliği durduruldu
    msn kapanıyor diye bir insan neden başlık atar
    msn kapanmıyor skype programıyla devam

    insanlara yanlış bilgi vermeyin
  • 09-01-2013, 22:06:45
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn kapanıyor diye bir insan neden başlık atar
    msn kapanmıyor skype programıyla devam

    insanlara yanlış bilgi vermeyin
    Takdir ettim sizi mesajı okumadan yorum yapmışsınız.

    İlk mesajı yeniden okuyun bakın orada ne diyor.

    Alıntı
    15 Mart 2013 itibariyle tarihe karışıyor.

    SKYPE'A YÖNLENDİRİLECEK
    Bu tarihten itibaren Microsoft kullanıcılarını Skype'a yönlendirecek. Kullanıcılara gönderilecek bir bildirim ile, Skype'e terfi edilmesi istenecek.
  • 09-01-2013, 22:22:34
    #15
    Yılların programı. Bence kullanıcılar da insafsız. Facebook çıkınca herkes rahatlıkla "kapansın tabi" gibi mesajlar atıyor. Bu program facebook yokken size çok yardımı dokundu. Hani parayı bulunca insan babasını bile tanımıyor ya onun gibi bir durum var ortada. Bence kapanmasın çok ekmek yedim o program sayesinde.
  • 09-01-2013, 22:28:23
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Windows Live Messenger hala indirilebiliyor.

    2009 sürümü için : http://g.live.com/1rewlive3/TR/wlsetup-all.exe
    2011 sürümü için : http://g.live.com/1rewlive4-all/tr/wlsetup-all.exe
    2012 sürümü için : http://g.live.com/1rewlive5-all/tr/wlsetup-all.exe
  • 09-01-2013, 22:37:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takdir ettim sizi mesajı okumadan yorum yapmışsınız.

    İlk mesajı yeniden okuyun bakın orada ne diyor.
    konu içeriğiyle alakalı yorum yapmadım zaten
    MSN’in kapanacağı tarih belli oldu demek msn kapanacak demek
    başlık yanıltıcı kendinde biliyorsun
  • 09-01-2013, 22:39:28
    #18
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu içeriğiyle alakalı yorum yapmadım zaten
    MSN’in kapanacağı tarih belli oldu demek msn kapanacak demek
    başlık yanıltıcı kendinde biliyorsun
    Şimdi oldu. Haklısınız ben haber sitesinden direk olarak kopyaladıgım için öyle oldu.