arkadaş ben 1 aya yakın skype kullandım , msn ındıremedım diye . resmen lanet okudum skype kadar gereksiz bir program görmedim hayatımda , hem kullanışlı değil hemde bazı msn özelliklerini görmüyor . şimdi tekrar gezginlre gibi websitelerinden msneyi indirdim .