• 09-01-2013, 15:10:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    Microsoft'un eski adıyla MSN Messenger yeni adıyla Windows Live Messenger olan anında mesajlaşma yazılımının sonu geldi. Bir zamanların popüler mesajlaşma programı MSN Messenger, 15 Mart 2013 itibariyle tarihe karışıyor.

    SKYPE'A YÖNLENDİRİLECEK
    Bu tarihten itibaren Microsoft kullanıcılarını Skype'a yönlendirecek. Kullanıcılara gönderilecek bir bildirim ile, Skype'e terfi edilmesi istenecek.

    12 yıllık geçmişi bulunan MSN Messenger'ın kapatılıyor olması pek çok kullanıcıyı üzüyor.

    Kaynak; http://www.ensonhaber.com/msnin-kapa...013-01-09.html
  • 09-01-2013, 15:14:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sanmam MSN kapansın hocam,
  • 09-01-2013, 15:25:30
    #3
    kapansın mümkünse artık, zaten 5 para etmiyor kullanamıyoruz adam gibi, yok yazdığın gitmez, yok davet gönderirsin gelmez gelir alamazsın.
    İcq dan başkası yalan hemşerim.İcq da sanırım Türkçe desteği kesti kullanılmıyor diye.
  • 09-01-2013, 16:53:41
    #4
    hala kapanmaz diyen var ya arkadaş girin msn indirmeye çalışın ne çıkıyor karşınıza görün.3 ay önce açıklandı kapanacağı şimdide tarihi belli oldu.
  • 09-01-2013, 16:56:19
    #5
    aynen msn sitesinden msn indirmeyi durdurdu skypeye yönlendiriyor
  • 09-01-2013, 17:16:33
    #6
    Hayırlısı artık.
  • 09-01-2013, 17:18:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    biri gider biri gelir
  • 09-01-2013, 17:42:03
    #8
    peki mail özelligini kullanabilecezmi