kapansın mümkünse artık, zaten 5 para etmiyor kullanamıyoruz adam gibi, yok yazdığın gitmez, yok davet gönderirsin gelmez gelir alamazsın.
İcq dan başkası yalan hemşerim.İcq da sanırım Türkçe desteği kesti kullanılmıyor diye.