Yılların programı. Bence kullanıcılar da insafsız. Facebook çıkınca herkes rahatlıkla "kapansın tabi" gibi mesajlar atıyor. Bu program facebook yokken size çok yardımı dokundu. Hani parayı bulunca insan babasını bile tanımıyor ya onun gibi bir durum var ortada. Bence kapanmasın çok ekmek yedim o program sayesinde.