• 04-01-2013, 02:57:02
    #10
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoooook ayıp
    Yapacak bir şey yok.
  • 04-01-2013, 03:31:45
    #11
    Biraya zaten her 6 ayda 50 kuruş köklüyorlar.
    Bu sofular nerden çalacağını çok iyi biliyor.
    Lanet olsun.
  • 04-01-2013, 04:05:45
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu ne arkadas zam zam bitmiyo Babama nekadar tesekkür etsem azdir iyiki almanya gelmis Tr hayat zor baya
  • 04-01-2013, 12:00:08
    #13
    ForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ne arkadas zam zam bitmiyo Babama nekadar tesekkür etsem azdir iyiki almanya gelmis Tr hayat zor baya
    almanyada cok mu kolay yasamak hocam
  • 04-01-2013, 12:05:34
    #14
    Hadi rakı sigara zararlı içmesinler diye zam yapılıyor, benzine ve doğalgaza niye zam yapıyorlar benzinide mi içiyoz.
    Asgari ücrete 1 lira zam, sigaraya 1 lira zam. ne anladım ben bu işten.
  • 04-01-2013, 12:30:48
    #15
    NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almanyada cok mu kolay yasamak hocam
    TR durumundan tabiki daha kolay.

    mesela;

    issiz kaldiginda devlet yardim ediyo (kirani vs ödüyor), cocuk basi ayda para veriyo , elektronik esyalar , arabalar vs Trden daha ucuz , hersene zam gelmiyo , benzin Trden daha ucuz ( 1,50-60 arasi Benzin , diesel 1,40 felan) insan haklari cok iyi saysam bitmez.

    gerci son 2 senede rumen , polonyali cok doldu almanyada issizlikde arti cogu gelenler cok ucuza calisiyo...
  • 04-01-2013, 18:10:11
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Az önce Miller'a 5, Tuborg Gold'a 4.5 lira verdim. Zam gelmiş, Miller'ı 4.5e Tuborg'u 4e alıyordum.
  • 04-01-2013, 18:27:42
    #17
    Bilseydik önceden zula yapardık
  • 04-01-2013, 18:39:09
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Yeni fiyatlar geldi geçmiş olsun cümleten