almanyada cok mu kolay yasamak hocam
TR durumundan tabiki daha kolay.
mesela;
issiz kaldiginda devlet yardim ediyo (kirani vs ödüyor), cocuk basi ayda para veriyo , elektronik esyalar , arabalar vs Trden daha ucuz , hersene zam gelmiyo , benzin Trden daha ucuz ( 1,50-60 arasi Benzin , diesel 1,40 felan) insan haklari cok iyi saysam bitmez.
gerci son 2 senede rumen , polonyali cok doldu almanyada issizlikde arti cogu gelenler cok ucuza calisiyo...