Hadi rakı sigara zararlı içmesinler diye zam yapılıyor, benzine ve doğalgaza niye zam yapıyorlar benzinide mi içiyoz.
Asgari ücrete 1 lira zam, sigaraya 1 lira zam. ne anladım ben bu işten.